2018. január 18., csütörtök

Szezonos animék első látásra -2018 tél-




Hát most mit lehet mondani egy ilyen animéről :D Lassan már direkt keresek egy ilyen borderline hentait, mert már nem teljes az életem nélkülük :D Amúgy a csaj most is nagyon nyávogós lesz, ezt sajnálom benne egyedül.

Nagyon érdekes atmoszférája van, nekem személy szerint nagyon tetszett.  Amúgy megint csaltam, el se olvastam rendesen, hogy miről fog szólni, szóval mikor megláttam, hogy ilyen elrabolós/megmentős cucc lesz elkönyveltem, hogy meg fogom nézni és nem is olvastam tovább, hogy egy kis természetfeletti is lesz benne, így az meglepetésként ért, de pozitívan. Az openingje szerintem marhajó lett, egyedül, ami nem tetszett, az az a cucc a végén és ahogy az meg lett animálva. De egy kezdő stúdiótól így is elég jó munka lett az egész. 

Talán mondanom sem kell, hogy mennyire imádom a Gintamát, és hogy mennyire érzékenyen érint, hogy már az utolsó ívet dolgozzák fel belőle. Első résznek humor tekintetében kicsit gyenge volt, de az az összetartás és bizalom, ami már most jelen volt. Ahh💓

Én személy szerint nem igazán ismerem Ito Junji munkásságát, persze tudom ki ő meg miket csinál, de az egyetlen műve, amit ismerek ténylegesen is az az Uzumaki manga. Az hihetetlenül tetszett, annak ellenére is, hogy még az én gyomrom is felfordult utána. Na most az után itt is valami hasonlót vártam, de az első rész után nagyon nem kaptam meg. Volt egy nyomi főszereplő, aki nyomi átkokat szórt az emberekre, végül nem lett vele semmi. Még hangulata sem igazán volt, vagy ha volt is akkor inkább valami vígjáték, mert nevetni legalább nevettem ezen a nyomiságon. Aztán a második rész után is ugyan ezt éreztem, hogy még mindig nincs semmi hangulata.

Először is: hogyan néz már ki ez az anime te úr isten. Mintha élne az egész, szerintem marha gyönyörű. Másodszor pedig a történet még nem tudom milyen lesz. Igazából sokkal másabb hangulatra számítottam, talán valami komolyabbra, de így első rész alapján inkább valami vidám cuccnak tűnik, így elsőre. Nem tudom még mit várhatok tőle, valószínűleg a végére elég nagy dráma lesz, hiszen nagyjából 20 év korkülönbséggel nem várhat sok mindent az ember. Legalábbis happy endet nem igazán.

Nos a másik gyönyörűség a Koi wa Ameagari no You ni után egyértelműen ez, bár az is igaz, hogy ez inkább KyoAnisan cuki, már ha mondhatok ilyent, de ez nem is lényeges. Az első részt én egy bemutatkozásnak mondanám, hogy megtudjuk ki is az a Violet és hogy mi is az ő célja. Merőben más lett ez is, mint amit én igazából vártam, de úgy gondolom, hogy egy gyönyörű animével állunk szemben, ahol rengeteg megható történetet fogunk látni. 

Látszik, hogy valamit megkavartak még az előző évad végén, mert volt itt egy kis kavarodás a történésekben, de amúgy nem sok mindent adott még az első rész, csak felvezetés volt, így nem is igazán tudok róla mit mondani.

Talán eddig ez tetszik legjobban. A hangulata teljesen magával ragadott, valamint nekem a két főszereplő is nagyon szimpatikus, egyenként és külön is. Én nem gondolom, sokakkal ellentétben, hogy teljes csődtömeg lenne a főszereplő srác, szerintem kifejezetten talpraesett volt, legalábbis még így első rész alapján. Meg egyszerűen jó nézni, annyira letagadhatatlanul A-1 meg Trigger, hogy hihetetlen 😄

Nos, sokmindent nem igazán tudok róla mondani, aki elvolt az előző évaddal, pont mint én, az ezzel is el lesz. Féltem a stúdióváltástól egy kicsit, de különösebben nem zavart, legalábbis annyira, amennyire hittem, hogy fog. Az első rész elég szegény lett poénokban, viszont én kiállok az mellett, hogy jót tett neki a rövidítés, még ha így kicsit kapkodósnak is tűnt, de így legalább nem kívántam a háromnegyedénél, hogy legyen már vége, mert ennek semmi értelme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése