2017. december 31., vasárnap

Best of Anime 2017


Először is sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok mindenkinek!😊🎆
Mit ne mondjak, gyorsan eltelt ez az év is, bármilyen klisés is ezt mondani. A bloggal kapcsolatban úgy érzem még mindig nem tudok és nem is fektetek bele annyi energiát, amennyit valójában szeretnék, de azt veszem észre, hogy azért haladgatok a magam módján. És mivel év vége van, így feltétlenül meg kell emlékeznem az idei kedvenceimről. Viszont, hogy őszinte legyek, nem igazán vagyok elragadtatva ettől az évtől sem. Újfent nem az van, hogy nem voltak jó animék, de sokszor megint csak úgy voltam vele, "jólvan, elment..." Többnyire azokban is csalódtam, amiket kifejezetten vártam, az meg aztán a végem, hogy egy csomó kedvencem befejeződött, szünetel meg ilyenek... Szóval valahogy ez az év sem kápráztatott el, de a 2018-as évtől kifejezetten sokat várok, már így látatlanban is.😇👆


Legjobb anime
Boku no Hero Academia
Igaz, csak a második évada futott idén, de én az egészet idén néztem, és rég voltam ennyire megelégedve valamivel, mint ezzel.

Legrosszabb anime
Masamune-kun no Revenge
Nem volt nézhetetlen valami, de én valami vicceset vártam és kaptam ezt a szenvedést.

Legnagyobb csalódás 
Shingeki no Bahamut: Virgin Soul
A Genesis után nagyon vártam ezt, de csak az első évad szereplői tartották össze szerintem.

Legnagyobb meglepetés
Őszintén, én idén semmiben sem csalódtam kellemesen, azok közül, amiket elkezdtem, ami kicsit azért elszomorít...

Legjobb akció sorozat 
Youjo Senki
Imádtam nézni! Sajnos nem mindig voltak a leglátványosabbak a harcok, de amikor igen, akkor aztán odatették magukat.

Legjobb vígjáték
Demi-chan wa Kataritai
Kicsit talán jobb híján nyerte el ezt a címet, de borzasztó kellemes pillanatokat tudott okozni nekem ez az anime.

Legjobb dráma 
Kuzu no Honkai
Talán az év legmegosztóbb cucca volt, de én teljesen oda voltam érte, tök meg tudtam érteni benne mindenkit, átjárt az egész érzése... A végén meg hát nagyon megható lett szerintem.

Legjobb animáció
Kakegurui
Kicsit magam is vitatkozom magammal, hogy valóban ezt kéne mondanom legjobb animációnak, de szerintem nagyon jól váltogatták, hogy mennyire szép vagy épp elborult egy karakter.

Legroszabb animáció
Ballroom e Youkoso
Kicsit gonosz vagyok talán, hogy ezt teszem ide, mert a Konbini Kareshi jobban megérdemelné, de haragszom azért, hogy mennyire nem animálták meg a táncokat, hanem folyamatosan állóképekkel szúrták ki a szemem. Annyira kár volt érte. A végére mondjuk elég jól belejöttek a meganimálásba és mennyivel jobb is lett.

Legjobb folytatás 
Shingeki no Kyojin S2
El nem tudom mondani, mennyire élveztem ezt a második évadot, az első hullámzó minősége után. Nagyon izgalmas és érdekes volt számomra.

A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat
UQ Holder!: Mahou Sensei Negima! 2
De inkább úgy mondanám, hogy egy rendesen megcsinált remake kellene neki. Nagyon tetszett az alapötlete, így bele- bele olvasgattam a mangába és hát ótvar egy munkát végeztek, ami nagyon kár érte.

Legjobb opening


Legjobb ending


Legjobb női főszereplő
Tanya Degurechaff (Youjo Senki)
Tanya Degurechaff
Mármint nem tudom, hogy őt most minek is tekintsem pontosan, de nagyon kis badass volt. Imádtam.

Legjobb férfi főszereplő
Midoriya Izuku (Boku no Hero Academia)
Izuku Midoriya
Az az igazság nem ő a kedvenc karakterem, de egy nagyon jó szereplőt tisztelhetünk benne. Marha jól ki lett találva a karaktere. Nem egy eszetlen főhős, tanul a hibáiból, mindenkitől, gondolkozik, nem csak úgy puff bele.

Legjobb női mellékszereplő
Jeanne d'Arc (Shingeki no Bahamut: Virgin Soul)
Jeanne d'Arc
A Genesisből nekem nem sok maradt meg róla, viszont most nagyon jó bemutatást kapott, és nagyon megszerettem a karakterét.

Legjobb férfi mellékszereplő
Hyoudou Kiyoharu (Ballroom e Youkoso)
Kiyoharu Hyoudou
Imádtam a karakterét, annyira laza és vicces, és volt egy olyan kisugárzása, hogy csak na.

Legaranyosabb szereplő
Asui Tsuyu (Boku no Hero Academia)
Tsuyu Asui
Hívj csak Tsuyunak. Imádom ahogy mondja.

Kedvenc páros
Idén nincs ilyen😭😭 Ez nagyon fáj a kis shippelős lelkemnek, de most nem volt senki olyan, akikért megőrültem volna.


10: Kuzu no Honkai, Gintama., Boku no Hero Academia S2, Gintama.: Porori-hen
9: Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen, Youjo Senki, Shingeki no Kyojin S2
8: Demi-chan wa Kataritai, Little Witch Academia (TV)
7: Kakegurui
6: Osake wa Fuufu ni natte kara
5: Omiai Aite wa Oshiego, Tsuyoki na, Mondaiji., Shingeki no Bahamut: Virgin Soul, Skirt no Naka wa Kedamono Deshita.
4: Masamune-kun no Revenge, UQ Holder!: Mahou Sensei Negima! 2
3: 
2: 
1:
Még nem fejeztem be: Fate/Apocrypha, Hajimete no Gal, Ballroom e Youkoso, Konbini Kareshi, Mahoutsukai no Yome, 
Felfüggesztett: Black Clover (TV)
Dobottak: Souryo to Majiwaru Shikiyoku no Yoru ni... , Hand Shakers, Dies Irae

2 megjegyzés:

  1. Én nézegettem a neten, milyenek lesznek a 2018-as animék. Hát....Egyik témája sem fogott meg úgy igazán. Úgyhogy rég kiíírt(címileg) animéket darálok két sorozatvég között. https://myanimelist.net/anime/season

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már ezzel a téli szezonnal is nagyon elégedett vagyok, egyetlen animét sem dobtam azok közül, amiket kinéztem és szerencsére nem csak erőszakkal mennek le a torkomon, hanem kifejezetten élvezem nézni is őket. Ugyanígy, már a tavaszi szezonból is van egy igen csak bő listám azokról, amiket nézni szeretnék, ezért is mondtam hogy én már előre is bizakodó vagyok ezzel az évvel :)

      Törlés