2017. október 26., csütörtök

Szezonos animék első látásra -2017 ősz-

Most őszintén létezik a Gintamánál jobb anime? Mert szerintem nem. Az első két rész brutál jó volt, mint mindig. Régen nevettem ennyit és ilyen jókat. Kíváncsi vagyok hány részes lesz és hogy mikor térnek vissza a fő történetszálra. Bár ha csak ezt kapnám minden részben én akkor is boldog lennék.

Idén valahogy nagyon megtalálom ezeket a borderline hentai-kat, pedig nem direkt, de igazából nem bánom😏 Ez sem egy nagy was ist das, de heti egyszer teljesen jó.

Igazából tök véletlen, hogy belevágtam és csak abban reménykedem, hogy tényleg nem lesz nagy hátrány az, hogy nem ismerem a Negimát. Amúgy az első rész előtt elolvastam a manga első fejezetét, csak, hogy lássam, hogy tényleg fogom e tudni nézni, és kifejezetten tettszett, amit ott láttam. Ehhez képest annyiban csalódtam, hogy a szinkronok valami borzalmasak. Én tényleg értem, hogy fiatalok, de olyan kis tök nyápic hangokat adtak Toutának és Yukihimének.

Talán ez volt az egyetlen olyan anime így a mostaniak közül, amit tényleg vártam, de első sorban csalódtam benne. Viszont, ami a legviccesebb, hogy nem a történet miatt, azzal szerintem nincs semmi baj, de ez a főszereplő gyerek. Olyan szinten idegesít, hogy azt elmondani nem tudom. Mégcsak nem is azzal van a gond, hogyha ránézek egy az egybe Naruto jut az eszembe, vagy hogy amúgy full béna, hanem hogy nonstop kiabál. Ilyen kurva idegesítő retardált hangon. Hát egy normális mondat nem hagyta el a száját baszki. A második részben pedig hiába a gyerekkori énjét láthattuk, hát az is csak kiabálni bírt. Azért remélem összeszedi magát a szinkronszínész, mert azért ez így gyenge lesz.

A nulladik része abszolút nem nyűgözött le, nagyon megszenvedtem mire végignéztem azt a 20 percet, mert semmi értelmét nem láttam. Az első része elment, de hogy őszinte legyek az is kicsit katyvasz volt. Maradok annyiban, hogy meglátom mi lesz itt pár rész múlva, de igazából nem számítok sok jóra.

Ezt is vártam azért, direkt meg sem néztem az ovát, meg semmit, hogy teljesen tiszta lappal kezdjem ezzel. Nagyon érdekes hangulata van, egyszerre nagyon fura ezzel a szépség és a szörnyeteg felállással, azzal, hogy néha tök poénosra veszik a hangsúlyt, hogy nagyon ráérős (teljesen jogosan), hogy tök nyugodtságot áraszt magából, és mégis van egy sötétebb mivolta is valahogy az egésznek. Igen, és is tudom, hogy ezt így baromi szarul fogalmaztam meg, de tényleg olyan fura és mégis megnyugtató az egész. Én nagyon kíváncsi vagyok mi fog még ebből kisülni. Mondjuk a karakterdizájnnal nem vagyok teljesen kibékülve.

Tetszett a leírás alapján, hogy egy pár mindennapjait mutatja be és, hogy mennyire vicces lesz, meg a csaj de aranyos lesz mikor iszik, meg minden ilyesmi, meg hogy mennyire az életük része az alkohol, de azt írták, hogy 24 perc lesz egy-egy rész, de mondom azért én ennyit erre nem akarok áldozni. Aztán kijavították, hogy 3 percesek lesznek a részek, mondom de jó. Hát maradjunk annyiban, hogy nézem, de semmi extra. Adnak egy szituációt, aminek az lesz a vége, hogy inni kell, nem is vicces, a csaj se igazán cuki, de legalább mutatnak pár egyszerűbb koktél receptet 😃

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése