2016. január 5., kedd

Tia - Nirvana


Yagate meguri meguru kisetsu ni
A változó évszakok közepette

Bokura wa iki o suru
éljük az életünket,

Omoide ni naru sono toki made zutto wasurenaide
mely emlékké válik, hogy sose felejtsük el ezt az időt

Hitori botchi hiza o kakaete
Azon a napon egyedül összekuporodva

Miagetanda Ano hi
néztem fel az égre

Omotteta yori hareta sora to  anata ga soko ni ita
De az ég sokkal tisztább volt, mint vártam, s te ott voltál mellettem

Mieteru mono subete Mune ni yakitsuketanda
Mindent, amit láttam beleégettem a szívembe,

Itsuka kuru sayounara no toki no tame
hogy megmaradjanak búcsúnk után is

Dakedo ima wa kidzukanu furi o shite
Addig is úgy teszek, mintha nem jönne el az az idő

Boku wa warau
inkább nevetek 

Anata to ima
veled együtt

Kanashimi Yorokobi 
Szomorúság… öröm…

Shinzou no kodou
Szíveink dobbanása

Tsutatte ugokasunda Boku to iu inochi
Ezek azok a dolgok, mik előre visznek

Omoi ya kanjou
Gondolatok és érzelmek...

 Kakenenashi no ai o
Egy árnyoldal nélküli szerelem

Anata ga kureta kara
Ezeket mind tőled kaptam,

Susumu yo Mitete kureru?
szóval kérlek, nézd, ahogy előre haladok velük

Mayonaka no ame ga furi yameba
Míg az éjféli eső el nem áll

Boku wa kitto tooku
biztosan távol leszek,

Shinpai shinaide
de ne aggódj

 Onaji sora no Shita ni boku wa iru yo
végig ugyan az alatt az ég alatt leszünk

Mieteru mono subete Mamorou to suru hodo ni
Minél inkább próbálsz megvédeni mindent, ami előtted van,

Anata wa yasashisa de kizutsuku kara
annál inkább bántasz mindent a saját kedvességeddel

Kotae o sagasu tabi ushinaunda
Miközben keresed a választ, túl sokat veszítesz

Daiji na mono Kobore ochiteiku
A fontos dolgok... kihullanak a kezeid közül

Ikusen no toki o koe itsuka mata deau
Megélve több ezer emléket, még találkozunk a jövőben

Tsunaida te no kanshoku o omoidashite
Szóval emlékezz az érzésre, ahogy egymás kezét fogtuk

Ano yoru ni bokura wa ashita o negatta
Azon az estén, egy új napot kívántunk,

Kanawanu negai da to wakatteita to shite mo
még ha tudtuk is, hogy talán sosem valósul meg

Toki ni kumo Toki ni kaze Katachi o kae nagara
Akár a felhők, akár a szél, én is folyamatosan változom

Anata no moto ni 
Szóval tartsd nyitva a szemed,

Hora Boku wa mukau yo
mert ott leszek, akárhol is vagy

Soshite boku no koe ga anata ni todoku nara
És mikor elér a hangom

Nante anata wa kotaeru no darou
Kíváncsi vagyok mi lesz a válaszod

Arigatou Gomen ne
Köszönöm? Sajnálom?

Hidoi yatsu da Baka da na
Olyan könyörtelen! Te idióta...

Aishiteru Naite warau no wa
Szeretlek, szóval valószínűleg én leszek az egyetlen,

Tabun boku kamo
aki a végén sírni fog

Kikoeru?
Hallasz engem?

Kanashimi Yorokobi 
Szomorúság… Öröm…

Shinzou no kodou
Szíveink dobbanása

Tsutatte ugokasun da Boku to iu inochi
Ezek azok a dolgok, mik előre visznek

Omoi ya kanjou 
Gondolatok és érzelmek...

Kakenenashi no ai o
Egy árnyoldal nélküli szerelem

Anata wa kuretanda
Ezeket mind tőled kaptam,

Kiseki no you na hibi o
Napokat, melyek olyanok voltak akárcsak egy csoda

Itsu demo koko ni iru yo
Örökké itt leszek veled!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése