2015. július 21., kedd

Junketsu no Maria

Hogy őszinte legyek sokat vártam ettől az animétől két okból is. Egyrészt Production I.G., akiket én nagyon szeretek, másrészt pedig ahogy elolvastam a rövid ismertetőt róla nagyon ígéretesnek tűnt.
Igazából még az első rész is azt sugallta nekem, hogy jó lesz.Tetszett, hogy kicsit történelmi, tetszett, hogy kimozdultunk Japánból és tetszett elsőre a mondanivalója is. Meg amúgy plusz pont a DragonHallnak is, hogy nagyon jól sikerül összehozniuk a régies beszédet. Lehet ez másnak tök könnyű, de nekem tuti nem járna így az agyam. Nekem csak a mai parasztbeszéd megy :'D De visszatérve a történethez. Számomra meg szerintem mindenki számára is egyértelműen egy háborúellenes történet akart lenni és én nagyon sokáig vártam a nagy áttörésre, hogy valami nagyon badass történet lesz, ha már isteneket, boszorkányokat meg ilyeneket is belevettek, de nem. A történet felét az adta ki, hogy Maria egyedül űzte el a katonákat egy egyszerűbb varázslattal, közben slice of life-kodtak, poénkodtak, közben pedig egy két ecchi jelenet, poén is belefért. Én ennél őszintén sokkal többet vártam. A vége felé viszont hirtelen úgy éreztem kezdi összeszedni magát a sorozat, esküszöm még tetszett is és aztán jött a vége, ami nekem teljesen homály és nem is igazán értettem. Nem érettem, hogy Maria mit akart és hogy mit ért el. Nem értem mire jött rá. Nem értem mért kellett ugyanúgy teherbe ejteni, mint Szűz Máriát. Én éreztem szarul magam tőle, hogy most miafasz. Most akkor ez mire volt jó? Most akkor miről szólt ez a történet? Haljak meg, de nem értem. Elhiszem, hogy valakinek sokat mondott ez az anime, de az most nem én voltam. Úgy látszik erre még nem értem meg.
Amúgy a karakterekkel semmi baj nem volt. Maria a maga módján nagyon kedvelhető karakter volt, szerintem nagyon édes és vicces reakciókkal, és ha azt vesszük teljesen egyet értettem a nézeteivel. Szóval okés volt teljesen. Artemis volt mondhatni az első számú segédje, sőt ha belegondolok tényleg az volt. Hogy őszinte legyek azt hittem, hogy valahogy többet fog szerepelni, és ez igaz a többi segédre is. De amúgy teljesen jó karakter volt, jó pár poén jött tőle, főleg az elején. Priapos szegény :D Aki látta úgy is tudja, hogy mire célzok :D Ezekiellel már más a helyzet, sőt ő már main karakter is. Alapjáraton nem volt vele bajom, de nekem már kicsit sokat nyekegett. Azért ennyire nem kellett volna. Joseph meg meh. Nem volt rossz karakter, de ha már vmi badass karaktert akartak belőle csinálni, akkor csinálták volna rendesen. Olyan tutyimutyi karakter volt nekem. Főleg még boszorkányokat ismerhettünk meg, akik megintcsak okésak voltak, De talán Viv volt s kedvencem. Mert majdnem ugyan az a nevünk :'v
A grafika szép, szép, de többet és szebb munkát vártam volna. Ez van. Az opening abszolút nem volt rossz, de meglepő mód csak akkor működött velem, ha openingként néztem. Hiába töltöttem le, kétszer ha meghallgattam. Az ending meg nagyon nem tetszett.
Összességében azt tudom rá mondani mint mindenre: okés. Nem volt rossz, elszórakoztatott, néha vicces, néha pedig komoly is tudott lenni, de rengeteg dolog zavart benne. Egy gyenge 6/10 kap tőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése