2015. április 9., csütörtök

Tokyo Ghoul √A

Már az első évadtól sem voltam elájulva, de az utolsó rész meggyőzött, hogy lehet, hogy érdemes lenne mégis csak folytatni a nézést... hátha jó lesz... meg érdekes...
Igazából ugyan azt a tök átlagos szintet hozta, amiről megint nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Talán már nem ugráltak annyira a történet vezetésében, de még így is sokszor tök logikátlan és érhetetlen dolgok követték egymást. Gondoltam majd szépen lassan kialakul a sztori, de rá kellett jönnöm, hogy itt és most nincs sztori. Kaneki megpróbálta valami olyasmi indokkal megmagyarázni, hogy meg akar védeni mindenkit (mert ez nagyon új keletű dolog), és hogy ezért is ment az Aogirihez, de ennek konkrétan én nem láttam értelmét. Mást nem csináltak ott csak a bajt, de kérdem én ettől mért lesz jobb meg minden? De végül is tényleg össze szedte magát egy kicsit. Közben meg az Anteikunál is gebaszkodtak valamit, de minden csak idő húzás volt szerintem. Aztán elkezdődött a végső csata, ami egy ideig szép is volt meg jó is, de aztán nagyon átment melodrámázásba és újabb értelmetlenkedésekbe. Gondoltam én a naiv néző, hogy majd mindenki együtt harcol a visszatért Kanekivel, de neeem. Mindenki meghal, vagy közel van hozzá, Toukára éppen rájön a kilométerhiány, akit akartak azt meg meg se tudták ölni. A legvégén pedig kiderül, hogy Kaneki jó barátja van a lepel alatt, amin szégyen nem szégyen, de röhögtem egy jót. Valahogy illúzió romboló volt. Viszont Kaneki sétája tetszett, az olyan kis kedves volt, bár a sírástól még nagyon nagyon messze voltam. Az utolsó képkockákról meg no comment... Most nem tudom eldönteni, hogy érdekeljen-e vagy sem, hogy mi történt... Bár inkább nem. Nem akarok megint 12 rész semmit egy harmadik évadban. Pedig rengeteg dolgot nem magyaráztak el, felhoztak egy csomó új kérdést, de semmire nem partunk választ...
Karakterek terén számomra nem történt érdemi változás. Beszéltetnénk arról, hogy Kaneki így meg úgy fejlődött, de ezzel csak részben tudok egyetérteni. Erősebb lett, ezt nem is vitatom, de konkrétan eltűnt sokszor a képernyőről. És azt hittem ez az anime főleg róla fog szólni... Szóval igazából tett egy lépést előre meg kettőt vissza. Touka is valahogy hasonló cipőben járt, tengette mindennapjait, szájhősködött, de érdemlegeset megint nem raktak hozzá a karakteréhez. Sőt őszintén megszólva hirtelen azt se tudom kikről írjak, kikről is szólt most minden. Amon igazából egész kedvelhető karakter lett, de hasonlóan az első évadhoz még mindig semmi. Új karakterünk Akira is meglepően szimpatikus volt, de számomra újfent semmi extra. Igazából még mindig Tsukiyama vitte a prímet, azt az embert egyszerűen imádom. A főnököt is szeretném megemlíteni, mert az ő karakterét is egészen megszerettem. Hozzá tudtam valamit kötni, de a többiekkel még mindig nem működök együtt úgy látszik.
A grafika talán kicsit rondább lett, és a harcjeleneteknél is kicsit összecsaptak dolgokat, de szerintem még mindig nem volt vészes. A cenzúra meg megmondom őszintén nem rémlik, de mintha kevesebb lett volna...Az opening valami borzadály volt, az a vinnyogást egyszer sem bírtam végig hallgatni, viszont az endingje egészen megtetszett a vége felé.
Összességében még mindig nem, még mindig kevés. Körülbelül ugyan azt a szintet hozta, mint az első, annyi különbséggel, hogy ott nem volt semmi elvárásom, itt meg már lett volna... Kicsit elszórakoztatott, Kaneki és Hide valamint Amon és Akira kapcsolata kicsit dobott az egészen, de ennyi. 4/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése