2015. április 7., kedd

Shinmai Maou no Testament

Már első pillantásra is egy Highschool DxD koppintásnak tűnt, és nem is igazán tetszett, de a végére végül is egy egészen tűrhető animét sikerült kihozniuk belőle.
Ugye az ilyen hárem-ecchi cuccok nagyon hasonlóak, mostanság meg nagyon hódít szerintem a "démon király lánya valamiért a földre került" cucc, így azért nem árt ha van benn egy kis vér, egy kis különlegesség vagy éppen történet, ami kiemeli a dolgokat a nagy átlag közül. Nem mondom, hogy ennek sikerült 100%-osan, de, ha azt veszem, hogy a 95% ecchi mellé az az 5% történet érdekes is volt és még rá is lehet fogni, hogy izgalmas, akkor szerintem már jó úton haladunk. Esetünkben kicsit nyögledezve indult a sztori, az elején a legkülönbözőbb módját láthattuk hogyan lehet valakit kellemetlen helyzetbe hozni és trollkodni vele. Én személy szerint szeretem ezt a fajta humort, egész jó is volt. Viszont az egész legnagyobb hibája a cenzúra volt. Én aláírom, hogy itt már egy kicsit jobban feszegették a határokat, de egy kivillanó bugyit és hasonló "megszokott" dolgokat nem lett volna muszáj kitakarni. Ráadásul sokszor egész képernyős kis chibi figurákat kaptunk. Na ne mááár. Még én is látni akartam volna... Innentől viszonylag egyenesen előre haladt a történet. A harcok is látványosak és izgalmasak voltak. A végső csata is tetszett, örültem, hogy egy kicsit mindenkiből előhozott olyan dolgokat, amiket nem  vártam volna. A lezárás meg éppen amilyen, de már be is jelentették a kövi évadot, amit mindenképp meg fogok nézni. 
Meglepő módon a karakterek is egész jók lettek. Ritkán látni olyan főhőst, mint Basara, aki a kezdetektől badass, szóval ez pozitívum. A jelleme igazából nagyon megfogó, mert kedves, figyelmes, segítőkész meg minden. Az egyik kedvencem Maria volt, akin néhanapján sírni tudtam volna a nevetéstől a trollkodásain, meg a perverzióin, de mi mást várnák egy succubustól? Mióval igazából volt is bajom meg nem is. Igazából tipikusan egy ilyen démonkirálylánya vagyok nagy csöcsökkel, nagy álmokkal, de óriási bénasággal. Ezen túl kéne már egy kicsit... Értem én, hogy akkor nem lenne értelme férfi főhősre, ha jó erős lenne, de valami kis önállóságot vagy valamit... Mondjuk talán részben megvolt benne is ez, amit akarok, de ennél több kell. Yuki az én szememben megint nem kellett, még egy tag a hárembe, de ő legalább használható. És a végére végül is őt is egészen meg tudtam kedvelni. Talán Mariaval együtt, Takigawa volt a kedvencem a sorozatból, részben a szinkronja miatt is :3, részben pedig maga a karaktere miatt is. Tetszett, ahogy minden oldalról megközelített mindent, szövetkezett, de el is árult. Igazából imádtam. 
A grafika nem volt rossz, de igazából semmi extra. Mondom a legnagyobb fájdalma az embernek az extra cenzúra miatt volt. Az opening elment, de különösképpen nem kedveltem meg, ahogy az endinget sem.
Összességében nem volt rossz, sőt kifejezetten élvezhető a cenzúra ellenére is. Szerintem sikerült egy épkézláb ötletet is összehozni, szal ja. Bátorító 7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése