2013. június 14., péntek

Pasta


Az e havi Mondóban volt róla egy cikk és úgy voltam vele, ha már szinkronos meg érdekel is mért is ne.
Úgy alapjában véve nem vártam tőle sokat, mert az eddigi összes keleti film amit láttam borzalmas volt, bár az is igaz, hogy azok egytől egyik live actionok voltak. Szerencsére kellemeset csalódtam :)
Seo Yu Gyeong (most megmondom őszintén fogalmam sincs, hogy kell írni a neveket, mert mindenhol máshogy van ˇˇ") legnagyobb vágya, hogy híres séf váljon belőle. Az előrelépés akkor következik be mikor 3 év után konyháslányból előléptetik szakáccsá. Egy nap munkába menet az egyik boltban kap két aranyhalat, de ahogy egy zebrán át akar menni fellökik és a zacskó amiben a halak vannak kiszakad. Ekkor hirtelen egy fiatalember segít neki és egészen a munkahelyéig a La Sferáig kíséri a lányt. Mint kiderül ő is ott fog dolgozni és Yu Gyeong az hiszi ő lesz az új kisegítő. Másnap viszont kiderül, hogy Choe Hyeon Uk az új konyhafőnök, aki nem tűri meg a lányokat a konyhában és valamilyen ürüggyel mindet ki is rúgja, pedig előtte még randizni is elhívta Yu Gyeong-ot.  Főhősnőnk viszont nem adja fel és annak ellenére is visszajár dolgozni, hogy kirúgták.

Nos azt kell mondanom, hogy tényleg egy figyelemre méltó alkotás, bár bevallom a végén kicsit csalódott voltam. Poénokból és édes részekből többet is kaptam mint annyit kellet volna :3, de romantikából nagyon keveset. Hiába voltak szerelmesek nem mindig úgy mutatták ki ahogy én szerettem volna. 
Szerencsére a szinkronokat sem rontották el. De azon mindig röhögtem, hogy valamilyen jelentéktelen mellékszereplőnek mindig ugyan azt az unalmas női hangot adták, aki olyan kedvtelenül mondta a mondandóját, hogy az már fájt :D Mint a Mondoból kiderült és magam is észrevettem, hogy voltak félrefordítások és nem csak a nevek terén.  Yu Gyeongnak hol bátyja hol öccse volt pedig csak egy testvére volt...
Szereplők terén igen színes volt a felhozatal. A főbb szereplőkkel nem volt semmi gondom, de az a három "grácia"  a halálba kergetett. Csak nyávogni tudtak és mégis szerették őket :S
OST-k terén nem bővelkedett a sorozat, de ami volt az mind megfelelt.

Összességében oda meg vissza vagyok érte és azt a 20 egyórás részt négy nap alatt ledaráltam. Örülök, hogy Magyarországra is eljutnak ilyenek és remélem nem ez volt az utolsó ilyen stílusú sorozat (nem kell mindig történelmi!).
5/5 Hatalmas kedvenc :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése